loading...
دفترچه ي خاطرات Vahid and A...m
تبلیغات




no name... بازدید : 191 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 " آرزویم این است نتراود اشک ازچشم تو هرگز مگر از شوق زیاد ..

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز ..

و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی ..

عاشق آنکه تو را میخواهد ..

و به لبخنده تو از خویش رها میگردد ..

وتو را دوست بدارد به همان اندازه..

که دلت میخواهد ..."

عشقم صبا جانم تولدت مبارک



چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد

زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد

دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ،

همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ،

اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود

و امروز روز میلاد دوباره تو است ، و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ،

و این ماه درخشانترین ماه دنیاست

، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود

صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…

تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،

امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…

جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ،

این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….

شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت

 قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است

که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …

عشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ،

تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم تا ابد مال منی و ببوسم لبهایت را ،

تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را…

. تولدت مبارک عشق من….

بزن به افتخارش کف قشنگه رو

 شله شله شله

 

بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی

 

 

 

عزیزم امروز، روز تولدت رو اول به تو و خودم تبریک میگم و جشن میگیرم

و دوم به فرشته ها تسلیت میگم! چون امروز سالروز جدایی رو با اشک سر میکنن

و در آخر به تقدیرم آفرین میگویم که من رو با تو پیوند زد …

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه‌است واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده‌است

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

ستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون برد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

 

بدوووووو بیا جشن تولده

بدوووووو بیا جشن تولده

بدوووووو بیا جشن تولده


18 تیر چه بی همتا روزی ست برای من

بی همتا و بی مانند

برای من

منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...

تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته از روزی  که قلبم با حس

بودنت آشنا شد...حقا که پرو بالم بخشیدی با آمدنت

عـــزیــــزم سی ساله شدی فداتشم

اکنون صبا ، فرشته مهربان آرزوهایم!

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست

چنان سرشارم از بودنت

که...

که فقط خدا میداند

و وجود جهان نیز

در زیباترین روز سال

شادی خود را از وجود کوچک من وامدار است

چرا که من در این زیباترین روز

عاشق ترینِ مردمان زمینم...

و باز صدراي من

لبخند بر لبانت جاودانه

و عشق در دلت ماندگار باد

زیبا بمانی

عاشق بمانی

بودنت مبارک

بر من و بر جهان !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 858
  • بازدید کلی : 30,007
  • کدهای اختصاصی
    لینک باکس هوشمند پردیس
    "اینجا خانه ی تنهایی من است ... ساده نگیرش تمام تنهایی من در اینجا جمع شده است!" ♥♥♥♥سلام .... کپی برداری از تمام پستا ازاد ...فقط منو لینک کن همین ♥ ...♥Parisa♥.....من یک دخترم شِیـطاטּ نیـستَم فِرشـته هـَم نیـستم خُدا هَم نیستم فـَقط دُختَـرم! ازنـوعِ سـاده اش... حـَـوا گونہ فـِکـر میـکُنم فَقـط بـہ خاطـِرِ یـک ســیب تـا کـُجا بایَـد تـاواטּ داد...؟...... ♣♣خوش باشین♣♣