loading...
دفترچه ي خاطرات Vahid and A...m
تبلیغات




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال در تاریخ 1393/04/03 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

نه تو دروغگو نیستی من حواسم پرت است!

گفته بودی دوستم داری بی اندازه خوب که فکر می کنم تازه می

فهمم که “بی اندازه” یعنی چه! .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 837
  • بازدید کلی : 29,986
  • کدهای اختصاصی
    لینک باکس هوشمند پردیس
    "اینجا خانه ی تنهایی من است ... ساده نگیرش تمام تنهایی من در اینجا جمع شده است!" ♥♥♥♥سلام .... کپی برداری از تمام پستا ازاد ...فقط منو لینک کن همین ♥ ...♥Parisa♥.....من یک دخترم شِیـطاטּ نیـستَم فِرشـته هـَم نیـستم خُدا هَم نیستم فـَقط دُختَـرم! ازنـوعِ سـاده اش... حـَـوا گونہ فـِکـر میـکُنم فَقـط بـہ خاطـِرِ یـک ســیب تـا کـُجا بایَـد تـاواטּ داد...؟...... ♣♣خوش باشین♣♣