loading...
دفترچه ي خاطرات Vahid and A...m
تبلیغات




no name... بازدید : 147 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)
90451789712712959535.jpg
 
هنوز معنای باران نفهمیدم که بر اسمان دلم باریدی

هنوز معنای محبت را نمی دانستم که تو در کنج دلم جای دادی

نمی دانم تو را به چه چیز صفت دهم

 با کدام گل سرخ جواب محبتهای تو را کنم

هنوز معنای عشق نمی دانستم که تو با عشق ورزیدن به من عشق را نشان دادی

وقتی قلم در دست داشتم تا به جای گل سرخ نامه ای برایت بنویسم

هیچی به ذهن نمی رسید به جز اینکه بگویم

دوستت دارم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 1,146
  • بازدید کلی : 30,295
  • کدهای اختصاصی
    لینک باکس هوشمند پردیس
    "اینجا خانه ی تنهایی من است ... ساده نگیرش تمام تنهایی من در اینجا جمع شده است!" ♥♥♥♥سلام .... کپی برداری از تمام پستا ازاد ...فقط منو لینک کن همین ♥ ...♥Parisa♥.....من یک دخترم شِیـطاטּ نیـستَم فِرشـته هـَم نیـستم خُدا هَم نیستم فـَقط دُختَـرم! ازنـوعِ سـاده اش... حـَـوا گونہ فـِکـر میـکُنم فَقـط بـہ خاطـِرِ یـک ســیب تـا کـُجا بایَـد تـاواטּ داد...؟...... ♣♣خوش باشین♣♣